środa, 29 stycznia 2014

Okrągła, 1 rocznica bloga:)

To już prawie rok... Jak ten czas szybko leci, niekiedy wydaje się, że za szybko, że doba powinna być przynajmniej o godzinę dłuższa, że znów czegoś nie zdążyłam, że o czymś zapomniałam...

Gdy rok temu zakładałam bloga, chciałam dzielić się swoimi przepisami, nie odkładać kulinarnych zdjęć do szuflady, pokazać, co potrafię, i wciąż uczyć się czegoś nowego.
Początki nie są łatwe, ale staram się, by to miejsce w sieci było inspiracją, przyciągało zapachem smacznych dań, kusiło apetycznymi zdjęciami.
Dziękuję za odwiedzanie, za miłe słowa, za uwagi... i proszę o więcej:)

Podążając za niepisaną tradycją blogosfery, z okazji urodzin mojego bloga postanowiłam zorganizować konkurs. O samym konkursie, zasadach i nagrodach napiszę jutro-pojutrze. Na zachętę powiem tylko, że nagrody są bardzo przydatne w każdej kuchni. Oczywiście, będzie to konkurs kulinarny - jakżeby inaczej;)

Zapraszam, zaglądajcie tu częściej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj