sobota, 4 marca 2017

Bakaliowe chrupacze

 

Wpadam na chwilę, by podzielić się pomysłem na bardzo fajną przekąskę, która zadowoli miłośników słodkości. Do zrobienia tych chrupaczy z bakaliami potrzebujemy opakowania wafli ryżowych, tabliczki gorzkiej czekolady oraz ulubionych bakalii.
Najpierw trzeba zatemperować czekoladę: siekamy ją, 1/3 odkładamy, a resztę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Gdy czekolada osiągnie temperaturę 50stC, zdejmujemy z kąpieli, wsypujemy tę odłożoną część i mieszamy, aż uzyskamy gładką lejącą czekoladę.
Wafle układamy na kratce, na każdy wylewamy łyżkę czekolady, rozsmarowujemy i posypujemy bakaliami. Zostawiamy na pół godziny, żeby czekolada zastygła. U mnie wśród bakalii znalazły się rodzynki, żurawina, morele, śliwki, migdały, prażone i obrane z skórki orzechy włoskie, miechunka peruwiańska oraz wiórki kokosowe.
Proste, prawda?;) Można je zabrać na drugie śniadanie do szkoły albo do pracy, wziąć do pochrupania podczas dłuższego spaceru...
No właśnie, pogoda dopisuje, więc uciekam na spacer łapać promienie słońca i witaminę D;)
Miłego i słonecznego dnia!




10 komentarzy:

  1. jaki pyszny i zdrowy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, chętnie bym pochrupała te zdrowe pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają naprawdę pysznie☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo jakie fajne chrupacze. Ja tam bakalie uwielbiam i się z tym nie kryję. Także jak dla mnie propozycja mistrzowska! Pozdrawiam wieczorowo, weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze uwielbiamy kawałki banana dodać wtedy jest też fajny mięciutki element :D Ale trzeba zjeść od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialny pomysł! Ja uwielbiam wafle ryżowe :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne Julianno, bardzo podoba mi się ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł i do tego super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł absolutnie czaderski :) taki prosty a pyszny i zdrowy :D

    OdpowiedzUsuń

Drukuj